Knihy o personalistice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
102 produktů
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této monografii dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, ...
Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...
-
208 KčSkladem 1 ks
Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...
-
Knihabrožovaná vazba306 KčSkladem 1 ks
Jak se vaši lidé stanou odvážnými a kreativními? Jak konečně získáte čas na to, co je opravdu důležité? Proč nejsou vaši pracovníci aktivní? Proč se vám je nedaří motivovat? Jak budou vaši lidé konečně dělat to, co mají? Proč můžete svým...
-
249 KčDo 4 – 6 dnů
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky...
-
Knihapevná vazba501 KčDo 6 – 8 dnů
- Alexej Sato
- Eva Černohlávková
- Hana Machková
- kolektiv
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...
Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám....
-
Přečtenámírně opotřebovaná189 KčSkladem
Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...
-
Přečtenámírně opotřebovaná164 KčSkladem
Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí? Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených? V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty...
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci...
-
Přečtenávýborný stav120 KčSkladem
Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na...
Jak snadno zvládat úkoly, které neustále přibývají? Jak se soustředit pouze na jednu věc a rychle ji dotáhnout do konce? Jak omezit stres a mít dobrý pocit ze své práce? Jak opravdu dosahovat svých cílů, a ne pouze hodně pracovat? Uznávaný autor...
-
Přečtenávýborný stav242 KčSkladem
- Marek Pavlík
- kolektiv
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...
Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná86 KčSkladem
Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...
-
Přečtenávýborný stav156 KčSkladem
Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...
-
Přečtenámírně opotřebovaná62 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle