Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Od předních českých spisovatelů - Povídky o předválečném životě

Na téma reklama v anglickém jazyku knihy o marketingové komunikaci

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Ogilvy on Advertising (David Ogilvy)
 
Kniha: Ogilvy on Advertising (David Ogilvy)
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...

  • Knihabrožovaná vazba
    474 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: This is Marketing (Seth Godin)
This is Marketing 
EN

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná vazba
    479 Kč
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.
  • E-kniha
    326 Kč
    Prodej skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(

Kniha: Purple Cow (Seth Godin)
Purple Cow 
EN

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques...

  • Knihabrožovaná vazba
    830 Kč
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.
  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    463 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Kniha: Consumer Behavior, Global Edition (Cristel Russell a Michael Solomon)
Consumer Behavior, Global Edition 
EN

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition covers all of the processes involved when we select, purchase, use or dispose of products, services, ideas or experiences. It investigates the many factors that affect our consumption choices...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 652 Kč
    Do 8 – 9 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 8 – 9 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Direct Marketing (Edward Nash)
Direct Marketing 
EN

Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...

  • 1 699 Kč
    Do 18 – 23 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 18 – 23 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Beautiful PR (Sophie Attwood)
Beautiful PR 
EN

A more beautiful way to connect with customers. PR and marketing have traditionally been seen as deceit and spin: Beautiful PR offers a new manifesto rooted in integrity. Discover how to find your true brand voice so that you can create a clear and...

  • Knihabrožovaná vazba
    537 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Kniha: Word of Mouth Marketing (Andy Sernovitz, Guy Kawasaki a Seth Godin)
Word of Mouth Marketing 
EN

With straightforward advice and humour, word of mouth expert Andy Sernovitz will show you how the world's most respected and profitable companies get their best customers for free through the power of word of mouth. Learn the five essential steps that mak

  • Knihabrožovaná vazba
    650 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference ()
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference 
EN

The Tipping Point is the biography of an idea, and the idea is quite simple: that many of the problems we face - from murder...

  • Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.