Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektiv)

245 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektiv)
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektiv)

Politický marketing

Úvod do teorie a praxe

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu... Číst víc

5,0 11 hodnocení
Nakladatel
Barrister & Principal, 2006
Počet stran
203

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Onyxová bouře - Rebecca Yarros, Nakladatelství Fragment, 2025
Kniha: Politický marketing (Andrzej W. Jabloński a kolektiv)
245 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Více o knize

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky.

Překlad: Lumír Kopeček

Z obsahu:

Úvod do teorie politického marketingu
Politický marketing v USA: koncepce a uplatnění v prezidentských kampaních
Metody analýzy a diagnostiky politického trhu
Volič na politickém trhu
Strategie politických stran
Public relations v politice
Politická propagace a politická reklama
Lobbing jako strategie prosazování skupinových zájmů
Politická činnost - Teorie a praxe
Naše katalogové číslo
28979
Originální název
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Počet stran
203
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
160×230 mm
Hmotnost
344 g
ISBN
8073640112
Rok vydání
2006
Jazyk
čeština
Nakladatel
Barrister & Principal
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
11
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

d
Neověřený nákup
5.12.2006
Politicky marketing
Dobra kniha, je to vsak len jedna cast zo serie, preto dufam, ze sa tu objavia aj dalsie knihy z tejto oblasti
reagovat

Dětství je továrna na lži, které mají neukončené trvání.
Kniha: Tíživá láska (Elena Ferrante)
Tíživá láska
  • Elena Ferrante
Kontaktujte nás