Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (Armin Brott a Sergio Zyman)

315 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Přečtená
Kniha: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (Armin Brott a Sergio Zyman)
Přečtená
Kniha: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (Armin Brott a Sergio Zyman)

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
Přečtená

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu... Číst víc

4,8 12 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2006
Počet stran
256

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
  • Čeština

315 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
Sledovať dostupnosť

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

V oblacích - Hannah Grace

Více o knize

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži.

Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou četbou.
Naše katalogové číslo
1014139
Originální název
The End of Advertising As We Know It
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
170×243 mm
Hmotnost
544 g
Rok vydání
2006
Edice
Knihovna světového managementu
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Management Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5
9
3
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

martinkobal
Neověřený nákup
2.12.2012
Názor čitateľa
super citanie. Realne priklady reklamy na znackach a ktore vsetci pozname.
Jedine mínus by som dal , ze to nieje v slovenskom jazyku
reagovat
Turek
Neověřený nákup
28.12.2006
Skvele
Tato knizka je pre vsetkych, ktori sa venuju marketingu a reklame. Na konkretnych prikladoch vam autor ukaze rozne marketingove dogmy, ktore stale pretrvavaju v ucebniciach marketingu a ktore sa stale ucia na skolach. Svet sa vyrazne zmenil a preto treba uplatnovat nove formy, Zyman to vie. Fakt odporucam.
reagovat

Nakladatelství Management Press

Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.