Přeskočit na hlavní obsah
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat
Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2008

1 070 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Creative Advertising

Ideas and Techniques from the World´s Best Campaigns

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years... Číst víc

4,8 13 hodnocení
Nakladatel
Thames & Hudson, 2008
Počet stran
255

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2004
Brožovaná vazba
Angličtina, 2004
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Záhadná oběť - Robert Bryndza, Cosmopolis, 2024

Více o knize

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years. Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet. Strikingly presented, each chapter highlights different practical methods for creating original and unforgettable advertisements, from finding the elusive ‘big idea’ to re-working classic techniques. The selection covers award-winning work from some of the biggest and most influential names in the industry, alongside exciting young agencies. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches including • Ways of visualizing concepts • The art of illusion and paradox • Using metaphor and analogy • Deploying shock tactics and humour
Číst víc
Naše katalogové číslo
53249
Počet stran
255
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
251×286 mm
Hmotnost
1440 g
ISBN
0500287330
Rok vydání
2008
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

13 hodnocení

11
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Peter Michalka
Neověřený nákup
25.7.2006
Názor čitateľa
Tento titul je skutočne to najlepšie, s čím som sa doteraz stretol v oblasti metód kreativity v reklame... Skutočne pozoruhodne a takmer vyčerpavajúco je popisaná práca v kreatívnom tíme som všetkým čo k nej patrí... Táto kniha sa dá aj požičať v Slovenskom centre dizajnu na Jakubovom námesti,ale momentalne ju mám ja a plánujem ju mat ešte dlho,tak si ju radšej objednajte,stojí to za to...!! Číst víc
Neověřený nákup
7.4.2015
Názor čitateľa
ale prd, tu knihu mam teraz v ruke ja Číst víc

„Vědomosti mohou být vždy nebezpečné. Jsou mocnější zbraní než kterýkoli meč či kouzlo.“

Kouzla rodu Thornů - Margaret Rogerson, 2022
Kouzla rodu Thornů
  • Margaret Rogerson