Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Marketingové řízení místního rozvoje (Miroslav Foret)

167 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Marketingové řízení místního rozvoje (Miroslav Foret)
Kniha: Marketingové řízení místního rozvoje (Miroslav Foret)

Marketingové řízení místního rozvoje

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)... Číst víc

Nakladatel
Key publishing, 2016
Počet stran
81

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)... Číst víc

  • Kniha
  • Čeština

167 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 19 dní.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Onyxová bouře - Rebecca Yarros, Nakladatelství Fragment, 2025
Kniha: Marketingové řízení místního rozvoje (Miroslav Foret)
167 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 19 dní.

Více o knize

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.
Naše katalogové číslo
272827
Počet stran
81
Rozměr
175×250 mm
Hmotnost
182 g
ISBN
9788074182662
Rok vydání
2016
Jazyk
čeština
Nakladatel
Key publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Kniha: Marketingové řízení místního rozvoje (Miroslav Foret)
Kniha: Management organizace a management destinace (Miroslav Foret)
334 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Kniha: Marketingové řízení místního rozvoje (Miroslav Foret)
Kniha: Management organizace a management destinace (Miroslav Foret)
334 Kč
Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.
Kniha: Neděle odpoledne (Viktorie Hanišová)
Neděle odpoledne
  • Viktorie Hanišová