Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Strategické řízení (Alena Hanzelková a Miloslav Keřkovský)

463 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Strategické řízení (Alena Hanzelková a Miloslav Keřkovský)
Kniha: Strategické řízení (Alena Hanzelková a Miloslav Keřkovský)

Strategické řízení

Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
C. H. Beck, 2017
Počet stran
256

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

463 Kč

U dodavatele
Posíláme do 13 – 18 dnů
Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 13 – 18 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od autorky Kopírák Číslo 20 - Nový hrůzný krimithriller
Kniha: Strategické řízení (Alena Hanzelková a Miloslav Keřkovský)
463 Kč

Více o knize

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika.
Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy. V této souvislosti jsou vysvětleny např. metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů. Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv. Porterova analýza ad.Důraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi. Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií. Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat.
Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů.

Rámcový obsah
1.Strategické řízení firmy v tržní ekonomice
2.Strategické řízení, strategie, hierarchie strategií
3.Strategická analýza okolí firmy
3a. Analýza obecného okolí podniku –SLEPT
3b.Analýza oborového okolí podniku – analýza odvětví
3c.Zahraniční okolí podniku
3d.Shrnutí analýzy vnějšího prostředí – metoda ETOP
3e.Další analytické metody uplatnitelné při vnější analýze (BCG matice, matice atraktivity oboru a pozice podniku na trhu, matice přežití)
3f.Jak vnější analýzu zaměřit na odhalení vývojových trendů
3g.Jak prognózovat vývoj trhu
3h.Specifika vnějších analýz při formulaci korporátní, business a funkčních strategií
3i.Informační zdroje pro analýzu vnějšího prostředí firmy
4.Analýza očekávání důležitých stakeholders
5.Strategická analýza vnitřního prostředí firmy
6.Shrnutí analýzy formou SWOT
7.Formulace návrhu strategie
8.Výběr optimální strategie
9.Realizace strategie a kontrola jejího plnění
10.Příklady, případové studie
Naše katalogové číslo
263533
Počet stran
256
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
164×236 mm
Hmotnost
423 g
ISBN
9788074006371
Rok vydání
2017
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5
0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Být odvážný neznamená to, že se nebojíte. Být odvážný znamená, že se bojíte, opravdu se bojíte, a stejně uděláte to, co je správné.
Kniha: Koralina (Neil Gaiman)
Koralina
  • Neil Gaiman