Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015

254 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně... Číst víc

4,2 8 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2015
Počet stran
200

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti... Číst víc

  • Kniha
  • Čeština

254 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
Zítra (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra (objednejte do 13:00)
AlzaBox
Zítra (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Další knižní vydání (3)
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Pevná vazba
Čeština, 2009
Vyprodané

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Pevná vazba
Čeština, 2006
Vyprodané

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Brožovaná vazba
Čeština, 2021
Skladem 4 ks

299 Kč


Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Více o knize

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5

8 hodnocení

4
2
2
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Nepropadejte panice!“