Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Rodičovština
E-kniha

Jak mluvíme s dětmi a jak s nimi mluvit lépe

Co je to „rodičovština“? Zdánlivě nevinné fráze, které rodiče používají v komunikaci s malými dětmi. Věděli jste, že pochvalou „To se ti moc povedlo!“ můžete dítěti ve... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Mladá fronta, 2021
Počet stran
264

Co je to „rodičovština“? Zdánlivě nevinné fráze, které rodiče používají v komunikaci s malými dětmi. Věděli jste, že pochvalou „To se ti moc povedlo!“ můžete dítěti ve skutečnosti ublížit nebo že když potomka nutíte... Číst víc

  • PDF
  • Čeština

279 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o eknize

Co je to „rodičovština“? Zdánlivě nevinné fráze, které rodiče používají v komunikaci s malými dětmi. Věděli jste, že pochvalou „To se ti moc povedlo!“ můžete dítěti ve skutečnosti ublížit nebo že když potomka nutíte, aby hezky poděkoval, jde o nejhorší možný způsob, jak ho naučit slušnému chování? Lehrová opírá svůj dynamický text o výzkumy psychologů, pedagogů a organizací specializujících se na rozvoj dětí a představuje vědomý přístup k rodičovství založený na lásce a respektování dítěte jako individuality. Jennifer Lehrová je chytrá, vtipná a nebojácná autorka, která převrátí vzhůru nohama všechny vaše zažité představy o rodičovství.
Číst víc
Počet stran
264
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1508857
Jazyk
čeština
Původ
Česko
Nakladatel
Mladá fronta
Pro koho
pro rodiče
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Nakladatelství Mladá fronta

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “