Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

Ako vymyslieť názov firmy
E-kniha

Návod krok za krokom, vďaka ktorému to zvládnete aj sami

+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe) Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Adlervia Press
Počet stran
210

+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe) Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste ho našli. Číst víc

  • PDF

    Přečtete na zařízeních:

    • Pocketbook
    • Kindle
    • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
    • Počítač s příslušnou aplikací

    Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

    Více informací v našich návodech

    EPUB

    Přečtete na zařízeních:

    • Pocketbook
    • Kindle
    • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
    • Počítač s příslušnou aplikací

    Více informací v našich návodech

    MOBI

    Přečtete na zařízeních:

    • Pocketbook
    • Kindle
    • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
    • Počítač s příslušnou aplikací

    Více informací v našich návodech

  • Slovenština

679 Kč

Ihned ke stažení
Máte čtečku, tablet nebo mobil? Stáhněte si do nich e-knihu! Budete ji mít hned a ještě ušetříte život stromů. Více informací o e-knihách najdete zde.
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od autorky Kopírák Číslo 20 - Nový hrůzný krimithriller

Více o eknize

+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe)

Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste ho našli.

Vďaka praktickej príručke Ako vymyslieť názov firmy sa svojpomocne naučíte, ako pri tvorbe využívať napríklad spájanie slov do novotvarov, ako vytvoriť názov cez skratky, mená zakladateľov, asociácie, cudzie jazyky, či pomocou geografie a slovných hračiek.

Kniha vám ukáže, ako na úvodný brainstorming. Všetky konkrétne postupy v nej nájdete doplnené o príklady z praxe.

Vďaka nim objavíte aj príbehy za názvami známych i menej známych značiek, vyhnete sa najčastejším chybám pri tvorbe názvu a budete vedieť aj to, aké praktické kroky treba podniknúť, keď už ste svoj názov vymysleli.

Viete si overiť, či ho už niekto nepoužíva? Prečo je dôležitá internetová doména a aké koncovky si objednať? Ako si názov právne ochrániť? Viete, čo je to registrovaná ochranná známka? A čo používateľské mená na sociálnych sieťach?

Týmto všetkým to ale zďaleka nekončí. Po desiatkach strán nabitých konkrétnymi postupmi prichádza na rad ďalšia nádielka praktických tipov. Dozviete sa, ako ďalej pokračovať v tvorbe značky a ako (si) vytvoriť logo, ako funguje komunikácia značky, z ktorej sa môže stať lovebrand a ako na chytľavý copywriting či storytelling značky.

Väčšina teoretických brandingových príručiek vám do detailov rozpovie, aké vlastnosti by mal mať názov vašej firmy. Nepovie vám ale konkrétny postup, ako ho vymyslieť. Táto kniha je iná.

Získate vďaka nej 10+ rokov know-how autorky, ktorá vytvára názvy firiem pre klientov z celého sveta, viedla desiatky seminárov o namingu a o tvorbe brandu prednášala na konferenciách.

Nový názov firmy tak zvládnete vymyslieť sami bez toho, aby ste platili stovky či tisíce eur brandingovým agentúram. Postačí vám malá investícia do tejto knihy, váš čas a štipka kreativity.

PDF verzia knihy obsahuje aj EXTRA BONUSY ZADARMO – 34-stranové pracovné listy, ktoré využijete pri čítaní knihy, vypracovávaní úloh a tvorbe vášho vlastného názvu. Pracovné listy si môžete vytlačiť, alebo ich použiť ako vzor (samostatne sú nepredajné).
Naše katalogové číslo
1695121
Počet stran
210
ISBN MOBI
978-80-973797-3-5
ISBN EPUB
978-80-973797-2-8
ISBN PDF
978-80-973797-1-1
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Adlervia Press
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
2
0
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

9
Ověřený nákup
26.11.2024
Myslím, že mám názov svojej firmy!
Skvelý návod - prehľadný a stručný. Kniha obsahuje množstvo užitočných rád, ale aj odkazov a zdrojov, pomôže čitateľovi ujasniť si, čo vlastne chce, získa základnú slovnú zásobu a množstvo pomôcok na to, aby po prečítaní knihy mohol skutočne úspešne vyhlásiť mám názov!
reagovat
Peter Chodelka
Ověřený zákazník
24.10.2022
Pútavo napísané a praktické
Kniha je veľmi príjemne a pútavo písaná a obsahuje veľa praktických príkladov zo sveta značiek. Bavila ma čítať. Asi to bude tým, že sa venujem marketingu a viem, že výber názvu je veľmi dôležitý pre každý brand :)
reagovat

Ivica Ďuricová

Vybudovali si neúplné a asymetrické přátelství, tvořené dlouhými pauzami a spoustou mlčení, jakýsi prázdný čistý prostor, kam se oba mohli vracet a nadechnout se, když je školní zdi sevřely natolik, že už dál nemohli ignorovat pocit, že se dusí.
Kniha: Osamělost prvočísel (Paolo Giordano)
Osamělost prvočísel
  • Paolo Giordano