Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou

635 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Audiokniha
Audiokniha: Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky (John Frazer Robinson)
Audiokniha
Audiokniha
Audiokniha: Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky (John Frazer Robinson)
Audiokniha

Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky
Audiokniha

Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Číst víc

Nakladatel
Audio Digest, 2000

Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Číst víc

  • MP3 na CD
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

R.F. Kuang: Nažluto. OneHotBook, 2025
Audiokniha: Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky (John Frazer Robinson)
Audiokniha
635 Kč

Více o audioknize

Tento titul je audiokniha nahraná na kazetu. Jej súčasťou NIE JE klasická kniha.

Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Co tvoří pět základních prvků loajality? Včem je zákazníkova loajalita dobrá pro podnikání? Lze se bez ní vůbec obejít? Co musí zákazníci dělat a cítit před tím, než se stanou loajálními?
John Frazer-Robinson, tvůrce modelu poháněného očekáváním zákazníků, odpovídá na tyto a další základní otázky ve své zajímavé „destilaci" nepříjemných pravd z oblasti prodeje a marketingu.
To vše na této kazetě! Mimo jiné zde naleznete následující témata:
- Fakta nesprávné představy o zákazníkově loajalitě.
- Pět prvků skutečné loajality.
- Budování loajality.
- Měření loajality.
- 17 klíčových otázek zákazníkovy loajality.
- Priority při budování loajality.
- Rozvíjení loajality

Tato kazeta je plná nekomplikovaných, praktických a velmi užitečných analýz a rad odčlověka, který stojí nohama pevně na zemi a vypráví stylem „Byl jsem tam… zažil jsem to…udělal jsem to a to…. John Frazer-Robinson, hlavní podílník společnosti The Frazer Robinson Partnership, je mezinárodním obchodním a marketingovým konzultantem, který pracoval s mnoha špičkovými světovými firmami. Mezi jeho hlavní úkoly patří pomoc podnikům a firmám, aby uspěly v oblasti podnikání, poháněném očekáváním zákazníků. John Frazer-Robinson p racuje jako přednášející na konferencích, instruktor, asistent a autor nejen ve všech významných evropských zemích, ale také v Austrálii, Jižní Africe, na Středním východě a v Americe. V celosvětovém měřítku dosud navštívilo jeho dílny, semináře a konference přes 50 000 delegátů.
Naše katalogové číslo
14804
Příloha
1 MG - kazeta /90 min/
Jazyk
čeština
Nakladatel
Audio Digest
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila audiokniha vám?

Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.
Kniha: Oběť Molochovi (Asa Larsson)
Oběť Molochovi
  • Asa Larsson