Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Market-Based Management (Roger J. Best)

1 805 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Market-Based Management (Roger J. Best)
Kniha: Market-Based Management (Roger J. Best)

Market-Based Management

A focus on how marketing performance, profitability, and strategies affect profit. Measuring performance and profitability in marketing is becoming more and more important in... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2013
Počet stran
512

A focus on how marketing performance, profitability, and strategies affect profit. Measuring performance and profitability in marketing is becoming more and more important in the business world... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 805 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od autorky Kopírák Číslo 20 - Nový hrůzný krimithriller
Kniha: Market-Based Management (Roger J. Best)
1 805 Kč

Více o knize

A focus on how marketing performance, profitability, and strategies affect profit. Measuring performance and profitability in marketing is becoming more and more important in the business world. Best focuses on marketing performance, and profitability, and the role marketing strategies play in building the profits of a business. This edition further builds on the metrics and analytics focus, while incorporating the rise of technology in marketing.
Naše katalogové číslo
165704
Počet stran
512
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
215×275 mm
Hmotnost
952 g
ISBN
9781292020396
Rok vydání
2013
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?
Kniha: Hana (Alena Mornštajnová)
Hana
  • Alena Mornštajnová