Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Průzkum trhu (Paul Hauge)

288 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Přečtená
Kniha: Průzkum trhu (Paul Hauge)
Přečtená
Kniha: Průzkum trhu (Paul Hauge)

Průzkum trhu
Přečtená

Potřebujete připravit a ve vlastní režii realizovat průzkum trhu? Chcete si být jisti, že marketingový průzkum provedete tak, že získané výsledky nebudou chybné a budou mít... Číst víc

4,4 10 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2003
Počet stran
246

Potřebujete připravit a ve vlastní režii realizovat průzkum trhu? Chcete si být jisti, že marketingový průzkum provedete tak, že získané výsledky nebudou chybné a budou mít skutečně vypovídající schopnost? Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
  • Čeština

288 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
Další přečtené knihy
  • Kniha: Průzkum trhu (Paul Hauge)
    Pevná vazba
    Mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Čeština, 2003
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    259 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Jediná oficiální autobiografie papeže Františka - Naděje
Kniha: Průzkum trhu (Paul Hauge)
288 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Více o knize

Potřebujete připravit a ve vlastní režii realizovat průzkum trhu? Chcete si být jisti, že marketingový průzkum provedete tak, že získané výsledky nebudou chybné a budou mít skutečně vypovídající schopnost?



Publikace Průzkum trhu je určena:



- marketingovým pracovníkům, kterým poskytne informace jak průzkum naplánovat,

realizovat a vyhodnotit, ale také např. jak nadřízeným připravit a předložit nabídku

průzkumu i jak čtivě a srozumitelně sestavit výsledky průzkumu;

- agenturám pro marketingový průzkum, kterým nabídne řadu zajímavých profesních rad a

tipů.



Seznámí vás s tím:



kde všude ve firemní činnosti můžete marketingový výzkum využít

jak průzkum trhu co nejpřesněji naplánovat

jak má vypadat časový rozvrh průzkumu

jak získat informace o trhu, aniž za ně musíte platit

kde hledat tržní údaje, průmyslová data, údaje o společnostech, vládní statistiky, seznamy

jaký je rozdíl mezi kvalitativním a kvantitativním průzkumem

jak probíhá sběr, třídění a vyhodnocování kvantitativních dat

jak stanovit vzorek respondentů, abyste co nejvíce eliminovali možnou chybovost

jak navrhnout dotazník: jak koncipovat různé typy otázek, připravit otázky týkající se chování, subjektivních pocitů, klasifikační otázky ad.

jaké existují metody sběru dat a kdy kterou využít: osobní interview, telefonické interview, skupinové diskuse, samovyplňovací průzkumy, internetový průzkum ad.

jak správně testovat výrobek
Naše katalogové číslo
1317459
Počet stran
246
Vazba
pevná vazba
Rozměr
140×220 mm
Hmotnost
625 g
Rok vydání
2003
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5
8
0
1
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.
Kontaktujte nás