Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Business Model Generation (Alexander Osterwalder a Yves Pigneur)

761 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Business Model Generation (Alexander Osterwalder a Yves Pigneur)
Kniha: Business Model Generation (Alexander Osterwalder a Yves Pigneur)

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises... Číst víc

Série
The Strategyzer
Nakladatel
John Wiley & Sons, 2010
Počet stran
288

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

761 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 14 dní.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Jediná oficiální autobiografie papeže Františka - Naděje
Kniha: Business Model Generation (Alexander Osterwalder a Yves Pigneur)
761 Kč

Více o knize

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model—or analyze and renovate an old one. Along the way, you'll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition.

Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you're ready to change the rules, you belong to "the business model generation!"
Naše katalogové číslo
139317
Originální název
Business Model Generation
Počet stran
288
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
240×190 mm
Hmotnost
708 g
ISBN
9780470876411
Rok vydání
2010
Jazyk
angličtina
Původ
Spojené státy, zahraniční
Série
The Strategyzer
Nakladatel
John Wiley & Sons
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Adam
Neověřený nákup
23.10.2021
Jaroslav Chrapko tvrdí, že na základe tejto knihy menil biznis model Dedolesa v roku 2018 a vďaka tomu dosiahol súčasné výsledky. Knihu dostal od sestry, ktorá ju mala ako študijný materiál na Copenhagen Business School. To mi stačilo na to, aby som to vyhodnotil ako kvalitnú literatúru.
Kniha je doslova návod na prehodnocovanie existujúcich a tvorenie nových business konceptov. Ak patríš medzi ľudí, ktorí majú vlastný produkt, alebo máš na nejaký v práci dosah, určite ju odporúčam. Je naozaj inšpiratívna, s množstvom pekných príkladov.
reagovat

„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.“
Kniha: Pěna dní (Boris Vian)
Pěna dní
  • Boris Vian