Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Řízení vztahů se zákazníky (Jarmo R. Lehtinen a Kai Storbacka)

213 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Přečtená
Kniha: Řízení vztahů se zákazníky (Jarmo R. Lehtinen a Kai Storbacka)
Přečtená
Kniha: Řízení vztahů se zákazníky (Jarmo R. Lehtinen a Kai Storbacka)

Řízení vztahů se zákazníky
Přečtená

Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM). Číst víc

Nakladatel
Grada, 2002
Počet stran
168

Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM). Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
  • Čeština

213 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
Sledovať dostupnosť
Další přečtené knihy
  • Kniha: Řízení vztahů se zákazníky (Jarmo R. Lehtinen a Kai Storbacka)
    Pevná vazba
    Mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Čeština, 2002
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    192 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od předních českých spisovatelů - Povídky o předválečném životě

Více o knize

   Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM). Cílem CRM je kultivovat obchodní vztahy a tím zvyšovat jejich hodnotu a ziskovost. Vyváženého vztahu se zákazníkem lze docílit podle autorů nejlépe v rámci strategie, kterou lze nazvat strategií propojení či partnerství. "Publikace přináší logické zdůvodnění nutnosti rozšíření manažerských aktivit o oblast řízení vztahů se zákazníky - určování ziskovosti zákazníků a struktury vztahů s nimi, pojednání o nákladech na vztahy, průnik zákazníka do organizace. Bezesporu čtenáři ocení tu skutečnost, že text je doplněn různými příklady z praxe předních amerických a evropských firem i případovými studiemi." doc. Ing. Jaromír Veber, CSc., vedoucí katedry managementu VŠE Praha.
Naše katalogové číslo
880943
Počet stran
168
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
454 g
Rok vydání
2002
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Obchodní název
GRADA Slovakia s.r.o.
Adresa
Moskovská 29
811 08 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
grada@grada.sk
A je to tahle chvíle, skutečnost, že mě nenecháváš odejít, kterou připisuju na seznam svých důvodů, proč právě ty.
Kniha: Počkej na moře (Veronika Opatřilová)
Počkej na moře
  • Veronika Opatřilová