Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Strategický marketing (Alena Hanzelková, Dana Odehnalová, Miloslav Keřkovský a Oldřich Vykypěl)

484 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

Strategický marketing

Teorie pro praxi

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
C. H. Beck, 2009
Počet stran
170

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od Jennifer L. Armentroutové, První díl krvelačné romantasy, Chci si přečíst, Nakladatelství Fragment, 2025
Kniha: Strategický marketing (Alena Hanzelková, Dana Odehnalová, Miloslav Keřkovský a Oldřich Vykypěl)
484 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií.
Naše katalogové číslo
71852
Počet stran
170
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×238 mm
Hmotnost
289 g
ISBN
9788074001208
Rok vydání
2009
Edice
Teorie pro praxi
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nemůžu se vrátit do včerejška, protože jsem tehdy byl jiný člověk.
Kniha: Alenka v říši divů (Giada Francia, Lewis Carroll a Manuela Adreani)
Alenka v říši divů
  • Giada Francia
  • Lewis Carroll
  • Manuela Adreani
Kontaktujte nás