Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Marketingový průzkum (Miroslav Foret)

244 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Marketingový průzkum (Miroslav Foret)
Kniha: Marketingový průzkum (Miroslav Foret)

Marketingový průzkum

Poznáváme svoje zákazníky

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost... Číst víc

4,0 4 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2009
Počet stran
124

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

244 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 12 dní.
Sledovať dostupnosť
Další knižní vydání
  • Kniha: Marketingový průzkum (Miroslav Foret)
    Brožovaná vazba
    Čeština, 2012
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od předních českých spisovatelů - Povídky o předválečném životě

Více o knize

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků.

Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí:

* jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl
* kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout
* jak zpracovat zjištěné informace

Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete:

* rady pro začátečníky
* příklady konkrétních praktických problémů
* otázky k zamyšlení
* praktickou ukázku jednoduchého průzkumu
Naše katalogové číslo
60748
Počet stran
124
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
240 g
ISBN
9788025121832
Rok vydání
2009
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5
3
0
0
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Marcel Širanec
Ověřený nákup
30.7.2012
Názor čitateľa
Očakával som jednoduché vysvetlenie tejto problematiky, ktorému by porozumel aj bežný smrteľník. Trpké sklamanie. Autor sa vyjadruje ako typický akademik, ktorý o reálnom živote nemá potuchy.
reagovat

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.
Kniha: Noční cirkus (Erin Morgenstern)
Noční cirkus
  • Erin Morgenstern