Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Marketing na Internetu (Martin Dvořáček a Petr Stuchlík)

218 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Marketing na Internetu (Martin Dvořáček a Petr Stuchlík)
Kniha: Marketing na Internetu (Martin Dvořáček a Petr Stuchlík)

Marketing na Internetu

Publikace na vysoké odborné úrovni, avšak čtenářsky přitažlivá a prakticky zaměřená, volně navazuje na úspěšný titul Marketing a reklama na internetu, vydaný v roce 1998. Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2000
Počet stran
248

Publikace na vysoké odborné úrovni, avšak čtenářsky přitažlivá a prakticky zaměřená, volně navazuje na úspěšný titul Marketing a reklama na internetu, vydaný v roce 1998. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

V oblacích - Hannah Grace

Více o knize

Cílem autorů je seznámit čtenáře se všemi – i méně obvyklými – nástroji marketingu na Internetu, neopomíjejí ani firemní prezentace a public relations. Publikace je jedinečná i v tom, že obsahuje detailní popis internetové reklamy a všeho, co s ní souvisí – což je unikátní v evropském měřítku. Jako první česká publikace přesně definuje vágní termíny z této oblasti a vysvětluje časté omyly v jejich používání. Velmi aktuální je kapitola „Český uživatel Internetu“, podpořená nedávnými výzkumy, ale najdete zde i profil amerického a evropského uživatele Internetu. Nechybí ani fundované objasnění problematiky elektronického obchodování a tzv. e-mánie. Kniha je doplněna množstvím obrázků, schémat, tabulek a grafů, jež názorně ilustrují text. Mimo to je provázána s Internetem prostřednictvím webových stránek on-line podpory. Publikace je určena pracovníkům marketingových oddělení firem, studentům marketingu a mnohé podněty k zamyšlení zde najdou i provozovatelé českých serverů, především pak internetoví obchodníci.

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Obchodní název
GRADA Slovakia s.r.o.
Adresa
Moskovská 29
811 08 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
grada@grada.sk
Možná se pokaždé, když otevřeme oči, znovu narodíme, a následně v nás něco umře, když je zavřeme.
Kniha: Letní světlo, a pak přijde noc (Jón Kalman Stefánsson)
Letní světlo, a pak přijde noc
  • Jón Kalman Stefánsson