Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: CRM - Řízení vztahů se zákazníky (Vít Chlebovský)

358 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: CRM - Řízení vztahů se zákazníky (Vít Chlebovský)
Kniha: CRM - Řízení vztahů se zákazníky (Vít Chlebovský)

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne... Číst víc

5,0 6 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2006
Počet stran
196

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Helen Fields - Někdo má vraždění v krvi

Více o knize

Publikace je určena:

* pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM
* pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se dnešní obchod a marketing vyvíjí

V podrobném průvodci se dozvíte:

* proč dnes mluvíme o krizi tzv. tradičního marketingu
* jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka
* jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím a jak je co nejlépe ošetřovat
* co udělat pro to, abychom správně pochopili a uspokojili zákaznické potřeby
* jak co nejpřesněji analyzovat vnější a vnitřní prostředí
* že rozeznáváme řadu nástrojů CRM a kdy které využít
* co udělat pro to, abychom vytvořili optimální strategii
* jak sestavit informační systém, který „přesně padne“ požadovaným potřebám
* že mezi Knowledge Managementem a CRM existují velmi důležité vazby a proč bychom je měli respektovat
* jaké existují metody a jak můžeme měřit úroveň CRM
* co je metoda CRACK a jaké sleduje veličiny
* co sledujeme pomocí matice SCAM.

V publikaci najdete i praktické písemné vzory – dotazník firemní zdatnosti v řízení vztahů se zákazníky – které můžete využít ve vaší firmě, abyste poznali, jak jste na tom s úrovní vašeho obchodu i řízením vztahů se zákazníky.
Naše katalogové číslo
46950
Příloha
CD-ROM
Počet stran
196
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×225 mm
Hmotnost
517 g
ISBN
8025107981
Rok vydání
2006
Edice
Praxe manažera
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
6
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.
Kniha: Nikdykde (Neil Gaiman)
Nikdykde
  • Neil Gaiman