Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: What is Branding? (Matthew Healey)

763 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: What is Branding? (Matthew Healey)
Kniha: What is Branding? (Matthew Healey)

What is Branding?

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this... Číst víc

4,8 4 hodnocení
Nakladatel
Rotovision, 2008
Počet stran
256

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost
Další knižní vydání
  • Kniha: Co je branding? (Matthew Healey)
    Pevná vazba
    Čeština, 2008
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od předních českých spisovatelů - Povídky o předválečném životě

Více o knize

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject. It explores the process of branding, and shares insights that can be applied to practical challenges. Outlining the components of branding (positioning, storytelling, design, price, and relationships), what it can be applied to, and what it can achieve, "What is Branding?" Will help ensure the success of branding for any product, service, person, or place. Case studies included in the international portfolio of campaigns explain what makes them work, why they matter, and what can be learnt from them. Analysis focuses both on design know-how and on theory, looking at how professionals wrestle with abstract notions of perception, culture, and love while at the same time solving the nuts-and-bolts problems of package design, sign making, and web technology.
Naše katalogové číslo
44990
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×220 mm
Hmotnost
856 g
ISBN
9782940361458
Rok vydání
2008
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Rotovision
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5
3
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Radka
Neověřený nákup
19.3.2017
Top!
Skvelá kniha, ktorá je fantastickým pomocníkom pre písanie diplomovej alebo dizertačnej práce na témy ako obchodná značka, branding, rebranding. Vrelo odporúčam!

Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.
Kniha: Oběť Molochovi (Asa Larsson)
Oběť Molochovi
  • Asa Larsson