Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Marketing v otázkách a odpovědích (Philip Kotler)

239 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Marketing v otázkách a odpovědích (Philip Kotler)
Kniha: Marketing v otázkách a odpovědích (Philip Kotler)

Marketing v otázkách a odpovědích

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a... Číst víc

4,5 8 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2005
Počet stran
130

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Můj temný Romeo...ale tohle není milostný příběh

Více o knize

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat:

* trhy a marketing
* hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace)
* hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion)
* marketingové plánování, marketingová organizace a marketingová kontrola

Následují odpovědi na otázky z mnoha oblastí, ve kterých se dá marketing použít (spotřební zboží, maloobchodní marketing, marketing malých podniků, přímý marketing, internetový marketing, mezinárodní marketing, marketing v období recese, politický marketing a marketing se sociální zodpovědností). Pomyslnou třešničkou na dortu budou komentáře o dokonalém marketingu, jak ho praktikují ty nejlepší společnosti.
Naše katalogové číslo
32668
Počet stran
130
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
440 g
ISBN
8025105180
Rok vydání
2005
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,5 / 5
5
2
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Martin Trenčanský
Ověřený zákazník
25.9.2009
Názor čitateľa
tato kniha bude zrejme velmi dobre publikovana, autor knihy je genius vo svete marketingu
reagovat

Philip Kotler

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.
Kniha: Příběh Arthura Truluva (Elizabeth Berg)
Příběh Arthura Truluva
  • Elizabeth Berg