Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou
Kniha: Telemarketing v praxi (Květoslava Santlerová)

259 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Telemarketing v praxi (Květoslava Santlerová)
Kniha: Telemarketing v praxi (Květoslava Santlerová)

Telemarketing v praxi

Jak profesionálně telefonovat se zákazníky

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Série
Prodej
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
222

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od autorky Kopírák Číslo 20 - Nový hrůzný krimithriller

Více o knize

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům.

Autorka a řada spolupracovníků s mnohaletými zkušenostmi z předních telemarketingových firem připravili praktickou příručku plnou konkrétních rad, osvědčených a vyzkoušených postupů a reálných příkladů z telemarketingu v českém prostředí.

Podrobně a se zaměřením do praxe se dozvíte o telefonické komunikace a různých formách telemarketingu: od poskytováním základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po specifické formy telefonních hovorů, např. welcome calls, krizové hovory či komunikaci s médii. Zvláštní kapitola je věnována vymáhání pohledávek a struktuře vymáhacího hovoru. Dozvíte se také, jak řešit obtížné situace, jak zvládnout agresivitu, pasivitu, manipulaci a jak komunikovat s problémovými typy klientů. Manažeři call center a klientských center zjistí, jak vybírat pracovníky do call center, jak je motivovat, hodnotit, kontrolovat a koučovat.

Celá příručka je plná praktických ukázek, např. příkladů správných a špatných reakcí či příkladů námitek a jejich řešení. Obsahuje také slovníček pojmů a jedinečně přílohy, např. ukázku standardů komunikace, skripty telefonních hovorů, přepis hovoru a jeho analýzu či hodnotící formuláře.
Naše katalogové číslo
31314
Počet stran
222
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×290 mm
Hmotnost
389 g
ISBN
8024715368
Rok vydání
2006
Edice
Manažer
Jazyk
čeština
Série
Prodej
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Obchodní název
GRADA Slovakia s.r.o.
Adresa
Moskovská 29
811 08 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
grada@grada.sk
Nepropadejte panice!