E-knihy učebnice z edice Expert
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
26 produktů
- Ludmila Štěrbová
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, studentům VŠ a zájemcům o tuto problematiku. Autoři se zaměřují na komplexní analýzu mezinárodního obchodu v současné světové krizi, a to ve vývojových...
-
365 KčIhned ke stažení
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...
-
E-knihaPDF319 KčIhned ke stažení
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom...
-
E-knihaPDF319 KčIhned ke stažení
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů...
-
552 KčIhned ke stažení
- Václav Jurečka
- kolektiv
Druhé vydání Mikroekonomie analyzuje chování ekonomických subjektů, ať již jsou jimi jednotlivci, domácnosti, podniky či vláda. Pro čtenáře odhodlaného seznámit se s ekonomickými principy je publikace velmi užitečnou pomůckou...
-
365 KčIhned ke stažení
-
424 KčIhned ke stažení
- Václav Jurečka
- kolektiv
Již třetí vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj makroekonomické teorie a praxe. Je doplněno o problematiku všeobecné makroekonomické rovnováhy. Určeno především studentům VŠ a MBA.
-
339 KčIhned ke stažení
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR...
-
E-knihaPDF356 KčIhned ke stažení
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných...
-
229 KčIhned ke stažení
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické...
-
297 KčIhned ke stažení
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými...
-
E-knihaPDF302 KčIhned ke stažení
Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit pokrývá problematiku, jež je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, klade důraz na případové studie z ekonomické praxe, na aplikace osvojených...
-
E-knihaPDF331 KčIhned ke stažení
- Emilie Kalínská
- kolektiv
Moderní publikace uznávaných odborníků z VŠE v Praze je určena zejména studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Na úvod se seznámíte s aktuálními trendy ve vývoji mezinárodních ekonomických vztahů...
-
E-knihaPDF246 KčIhned ke stažení
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.
-
254 KčIhned ke stažení
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací...
-
509 KčIhned ke stažení
Publikace poskytuje odborné veřejnosti a studentům VŠ informace o specifikách finančního řízení komerčních pojišťoven, výkonu dohledu v pojišťovnictví, zajišťovacích operacích, tvorbě a užití technických rezerv, metodách...
-
253 KčIhned ke stažení
- Miloslav Synek
- kolektiv
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing...
-
E-knihaPDF540 KčIhned ke stažení
Publikace je určená studentům vysokých škol zejména přírodovědného, technického a ekonomického zaměření a všem zájemcům o základy matematické analýzy a lineární algebry. Obsahuje řadu řešených matematických úloh...
-
E-knihaPDF280 KčIhned ke stažení
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity...
-
314 KčIhned ke stažení
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations...
-
339 KčIhned ke stažení
Publikace srozumitelně vysvětluje základní matematické pojmy a metody, jejichž znalost je nezbytná při studiu ekonomických fakult vysokých škol. Nové vydání nabízí více příkladů k procvičení včetně řešení, které se odkrývá...
-
E-knihaPDF302 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle